Film & Animation

Rörlig bild har många fördelar. I digitala medier uppskattas film av besökarna — det är ett enklare och bekvämare sätt att ta till sig information än att läsa och skrolla. Dessutom tar fler del av ditt innehåll och konverteringen samt engagemanget ökar. Film är mer emotionell och ett väldigt effektivt sätt att bygga upp och stärka ditt varumärke.

Film behöver inte nödvändigtvis vara särskilt dyr att producera. Bara genom att ge varumärkets vanliga grafiska element liv så blir det mer intressant och lättkonsumerat än statisk bild och text.

Ett axplock:


D-Congress pausfilm: 12 meter skärm i Kongresshallen, Svenska mässan.

Explainer för Inkassogram.


Kajskjul 8: Pistvakt & Stefan Andersson, storbildsskärm Korsvägen Göteborg.

Hälsobolaget, väntrumsfilm.

Rörlig annons för Smaka på Göteborg (Storbildsskärm, Serneke Arena)


Film för sociala medier för Kajskjul 8, Timo Räisänen.

ICA. Korta budskap i butik.